Är det den senaste?

Då försöker vi oss på ett inlägg nu då! :)

Lite info om den sista tiden kommer här:

Brallan är blöjfri. Jätteduktig är hon!


Älvan är en ballerina...

... Och sjukt störig om nätterna.
Hon vaknar och vill upp, men eftersom hon INTE är en mysanka, som sin syster, så vill hon inte sova i vår säng. Hon vill hellre leka.

Jag är jättegravid och försöker hålla mig i form genom att simma eller träna pilates varje dag.

Och jag är glad för att mitt hår har så mycket självfall att jag slipper locka det!

McLovin' ska vara barnvakt ikväll, så att jag kan gå på dejt.

Jag och Änabanäna ska äta lite middag och mysa till det.

Så...
Mer info än så behöver ni väl inte? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0