Dagen.

Idag åkte jag och barnen ner till badhuset för att leka lite med Jessi.
Vi var nästan helt ensamma på hela badet.
Jag älskar när det är så!
Så skönt att man kan bada på tider då andra jobbar.
Det är inte ens lönt att åka dit på en helg, för då är alla där.
Vi badade i stora poolen, i barndjungel-tjofräset, i övningspoolen och sen bubblade vi.
Åh, vad skönt det var!
Bubbelibubb!

När vi kom hem var det några som väntade på mig...
Tvätten, disken, hunden och golvet!
Alla var lika krävande och ville att jag skulle ta hand om dom.
Elakt...
Vem ska ta hand om mig då?
Jag vill ha fotmassage och fläskfilé.
Hmpf...

Brallan var blöjfri hela gårdagen och dagen innan, men idag har det inte gått så bra. Hon har bajsat en gång på pottan, sen har hon antingen haft blöja(eftersom vi varit iväg), eller så har hon kissat/bajsat på sig.
Hon fattar liksom inte det där med att byxor inte är blöjor.
Hon håller sig torr om hon är naken, men om hon får kläder på sig, så tror hon att det inte kommer att läcka igenom.
Hon får väl vara en nakenfis några dagar till, helt enkelt.

Imorn ska jag iväg och simma med Sarah.
Det ska bli jätteskönt, för jag har så ont i ryggen.
Jag HATAR vår säng och vill att den nya ska komma nu!
Jag borde fan ha medalj för att ha väntat på den sen i oktober förra året.

Nu ska jag iaf lägga mig i soffan en stund.
För fy fan vad jag är värd det!


Kommentarer
Postat av: terese

men d e lite bra me byxor eller trosor på, för dom märker att d blir blött å äckligt när dom kissar i dom :-)) Eller ännu äckligare om dom bajsar :-S

2011-01-12 @ 09:36:05
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/
Postat av: terese

sv: jaså! hon tycker inte d e nåt konstigt...hahah! lite för dej å bita i :-D

2011-01-12 @ 19:10:51
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0