Gravidsmycke.

Idag är ryggen lite bättre.
Jag tog 2 alvedon och åkte iväg och simmade igår.
När jag hade simmat i en timme kom Sarah och Sandra och badade med mig en timme till.
Sen när jag kom hem satte jag och McLovin' Brallan framför Dumbo och gick in i vårt rum och hade... ehm... Vuxentid.
Mirakelkur för ryggvärk?


Idag har mina paket kommit.
Allihop. Bh-paketet(jag har ju fått reda på att jag har D-E i bh-storlek, och inte C), och mina två smyckespaket.
Så med andra ord har jag gjort klart beställningen på gravidsmycket.
Det blev jättesött!
http://www.madewithlove.n.nu/gravidsmycke Här kan ni se det!
Bh-paketet kan jag dock inte hämta ut, eftersom min übersmarta man har tagit med sig hela min kortplånbok till jobbet.
Inget körkort, inget id, inga pengar.
Skoj!
Men det betyder ju bara att han får köra ner och lösa ut det imorn innan jobbet, så kanske han lär sig att inte göra om det fler gånger.

Annars händer inte så mycket just nu.
Jag har lyckats få till ett pilatespass i morse och halvsprungit i 50 min för att posta en beställning.
Varför jag halvsprang?
För att jag var extremt kissnödig hela vägen.
Bra tips till er som alltid lunkar på i snigelfart.
Ut och gå när ni är kissnödiga, så ska ni se att ni får eld i röven.

Men nu ska jag roa Älvan...
Ingenting duger idag!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0