Hemsk kväll/bra dag.

Fy tusan, vad jag mådde dåligt igår.
Jag vaknade med migrän och tänkte först ställa in simningen, men bestämde mig ändå för att simma.
Efter simningen var migränen fortfarande kvar och höll i sig hela dagen.
Jag låg bara i soffan och halvsov.
Tur att McLovin' var hemma.
Klockan 7 på kvällen var jag helt förstörd.
Jag bara grät och grät och grät.
Jag kände mig som en värdelös mamma, fru och människa.
Jag grät hysteriskt till och från till klockan 12 på natten!
Jag kunde INTE sluta gråta.
Och mitt huvud höll på att sprängas.

Men som tur var hade jag en helt underbar man vid min sida, som kramade mig och sa att jag var bäst i hela världen.
Han gav mig en helkroppsmassage och sa att om min migrän inte släppt till idag skulle han stanna hemma och ta hand om barnen. Han tog även hand om barnen både natt och morgon och lät mig ha en skön sovmorgon.
Han dammsög även innan han körde till jobbet.

Jag vaknade helt migränfri och glad.
Jag behövde nog få ut en massa negativitet.
Det var nog därför jag inte kunde sluta gråta.
Kan ni fatta vilken man jag har?!
Jag önskar alla kvinnor en sån man som McLovin'.

En eloge till dig, älskling!
Jag kan inte tänka mig att det finns en finare man än du!

Idag tog jag med mig barnen till Nova, eftersom jag ville fira att min migrän var borta och att jag hade fått energin tillbaka. Vi träffade Marran och shoppade lite till MIG, för en gångs skull.
En gravidmysdress och en BH.
Jag behövde få känna mig lite bortskämd.
Jag köpte även en liten dress till den nye bebisen, med texten "Daddy's hero".
Barnen var väldigt duktiga och utflykten gick smidigt.

Nu sover Älvan och Brallan kollar på Dumbo.
Jag ska fixa undan i köket och sen påbörja Brallans läggning.

Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Usch o fy vad hemskt, min sambo hade ALDRIG fått för sig, inte ens kommit på tanke att damsuga innan jobb eller göra någon annan syssla för den delen ! Du är verkligen lyckligt lottat du :)

2011-01-15 @ 09:26:23
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0