Loerdahg.

Idag var jag iväg och simmade med Sarah i 1,5 timme.
Så skönt det var!
Jag kände inte av magen och alla extrakilo, förutom lite sammandragningar.
Fast när jag gick upp var det precis som att jag hade gått upp 150 kilo.
Det kändes som om jag skulle göra hål i golvet när jag gick.
MEN...
När jag sen ställde mig på vågen kunde jag konstatera att jag har gått ner ca 2 kilo sen jag började simma för ca 2 veckor sen.
Det var en ganska skön känsla.
Och mer ska det bli!

Annars har vi inte gjort så mycket idag.
Jag har gjort färdigt en stor smyckesbeställning och McLovin' har agerat barnvakt.
Älvan har mått kanon idag, så det var nog bara en engångsgrej med blå läppar igår. Älskade bebis.
Brallan har varit blöjfri hela dagen och själv gått på pottan, utan att behöva påminnas. Hon är så söt.
Efter pottbesöken sprang hon med händerna i marken och rumpan upp i luften och skrek: "Torka!"

Imorn blir det eventuellt nåt köpcenter.
Ska nog ta med pottan såfall, så att hon kan kissa i den istället för i blöjan.

Men nu blir det lite mys...
Fast jag har myror i brallan och vill inte sitta still.
Jag vill åka snowboard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0