Pervo!

Det är nåt seriöst fel på min man!

Jag vaknade mitt i natten av en röst som väste:
"Jag ska knulla dig!", samtidigt som ett finger kom krypandes över mina trosor.
Jag bara:
"Ööööhhh, nej älskling."
Då sa han: "Jo...", pillade lite till, sen somnade han om.

När sen Älvan satte igång och vråla(som hon har börjat göra på nätterna) och McLovin' skulle gå upp, blev han helt förvirrad och undrade varför han inte hade några kalsonger på sig.
Hmmm... Kan det har varit för att han, som han så fint uttryckte det, skulle "Knulla mig" mitt i natten?
När jag berättade för honom att han hade betett sig som ett pervo trodde han inte på mig, men han kunde ju inte riktigt förklara varför hans kalsonger annars var på vift.

Men det störda beteéndet slutar inte där, gott folk.

Jag vaknade kl kvart över nio i morse av att han dammsög huset!
När jag frågade honom vad fasen han pysslade med fick jag till svar:
"Här är så skitigt! Maja har dragit in en massa spån och det är onödigt att få det i hela huset."
WHAT?! Känner jag dig?!
Akuten nästa..?

Suck...
Jag trodde att jag skulle hinna blogga lite mer, men jag måste gå.
Älvan äter upp veden och jag pallar inte hämta in ny.



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

HAHAHA men guuud jag dör. hysteriskt roligt.

sådär har jag också vaknat mitt i natten, vi fullföljde det hela....nästan...sambon avslutade mitt i allt och började snarka igen....det var först då jag förstod att han sovit i hela skedet. haha

2011-01-09 @ 23:03:34
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0