Bella borta!

Då var Bella borta!
Det kom ett par och hämtade henne igår.
Dom hade redan en gris, Olga, som ville ha sällskap.
Bellan fick flytta dit.
Det känns skönt.
Vi har inte kunnat ge henne den tiden hon behöver.
Och hon är så underbar, så hon förtjänar verkligen ett hem, som kan ge henne mer tid. Och ett plus är, att nu kan vi göra om grisgården till hundgård.

Annars sydde jag typ hela dagen igår.
Jag vaknade med huvudvärk och var trött, så jag satt helt osocial och sydde, medans barnen demolerade vardagsrummet.
Jag sydde två snuttar, till en gammal klasskamrat, som är hemligt gravid.
(Grattis, igen! :))
Sen gjorde jag ett halsband, på kvällen.

Idag har jag faktiskt oxå sytt, men bara 2 vanliga napphållare, så inget avancerat.
Man kan ju inte alltid vara på topp.
Jag ville ha en vanlig napphållare, till Bille, som han kan ha när jag bär i selen.
Då är det ju jobbigt med en stor snutte i vägen.
Och en till Älvan med, som bara trollar bort alla nappar hon har.

Snuttarna/napphållarna, till min gamla klasskamrat.

Älvans napphållare.

Och Billes napphållare.





Kommentarer
Postat av: =)

Tack fina du! kommer inte vara det så långe till när det börjar synas mer på bilder. Berättar för de jag känner för att berätta det för =)

Kram

2011-07-15 @ 16:36:26
Postat av: Sofia

Hej Hittade dig här :) Bella hälsar att honmår hur bra som helst och hon börjar få päls nu me :) mvh Sofia..

2011-08-15 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0