En snabbis.

Litet blogguppehåll har jag haft.
Finns inte så mycket tid att blogga, när man är själv med 3 barn och ska på massa utflykter osv.
Brallan är hos mamma och har varit där sen igår.
Hon är helt prickig och BVC tror att hon har vattkoppor OCH höstblåsor.
Stackaren!
Hon ska sova hos min mamma inatt igen, för hon ville inte följa med hem.
Det är skönt för henne att bli lite bortskämd på bortaplan.

Älvan sitter här i mitt knä och kollar så att jag stavar rätt.
Hon har dansat till Mora Träsk hela eftermiddagen.
Min lilla vackra dansös.

Sista tiden har varit hektisk.
Jag har haft hand om barnen själv och träffat vänner + deras barn och igår kom Aldi och Anna hit.
Mycket trevligt att träffa dom.
Jag älskar att träffa mina vänner, med eller utan barn.
Det är alltid lika mysigt.

Jaja, ville bara säga att jag fortfarande finns, men har det lite dåligt med tid.
Så nu vet ni! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0