Grattis!



Grattis, säger jag, till min älskade man, som fyller 26 år idag!
Jag älskar dig, av hela mitt hjärta!
Jag älskar dig så mycket, att jag gjorde en larvig tårta.
;)

(Ni fattar hela grejen med grodan, va? Alltså, att han är min prins.)


Nu ska jag städa undan och frukosta barnen och sånt.

Vänta!
Jag måste först säga en sak! Jag har möblerat om...
Barnen har numer ett gemensamt sovrum och ett stort lekrum, istället för vars ett rum.
Dom gillar det! :)
Det blev jättebra, måste jag säga.
Vi(Jag) fixade det igår.
Så Brallan fick en ny säng, som ställdes in i Älvans rum.
Och Brallans rum fick bli lekrum.

Ja, det var bara det.

Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Emilie

tårtan var verkligen super fin. vilka ideer du har = )

Tack än en gång för det fina halsbandet, jag var så stressad av att min sambo skulle ringa mig och "komma på mig" så jag glömde visa hur glad jag blev. =)

Tur lillfisen sov för han har ju börjat skvallra vad vi hittar på om dagarna, så jag fick åka hem till en kompis snabbt på 20 minuter och ta en kaffe så Liam kunde säga att vi varit där när pappa frågade haha (vilket han såklart gjorde)

2011-07-25 @ 22:28:42
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Eva

Får vi se? :D



Förresten vad tar du för ett halsband med text i?

2011-07-26 @ 11:24:57
URL: http://minioman.blogg.se/
Postat av: Therése

Tårtan blev jättefin. Har du gjort den helt själv? Du är duktig på att göra saker som är lite pyssligt/pilligt :)



Har du bilder på rummen? Man blir ju nyfiken :)

Kram

2011-07-26 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0