Ny valpisbebis.

Okej...
Vi har köpt en hund.

Det började med att jag kom hem, packad, nån gång under tidiga torsdagsmorgonen.
Jag förklarade för McLovin' att jag ville ha en valp, för jag hade träffat just en valp, när vi var i Hörby och festade.
McLovin' bara, "Naaeee, men har du tänkt igenom detta ordentligt?"
Det hade jag naturligtvis inte, för morgonen efter var jag inte lika upphetsad av idén. Men då hade McLovin' börjat bli sugen på en valp, så han satte sig på blocket och letade.
Jag sa att jag inte var så säker på hela grejen längre, nu när all alkohol började gå ur kroppen, men han var fast.
Han ville jättegärna ha en hund till, så jag sa okej...
Men villkoret var att det var en tik, så vi kan ta valpar på henne senare.
Dessutom behöver Dexter en kompis sen, när jag börjar jobba igen.
Det blir McLovin's 26-årspresent.

Så nu sitter vi här med en supersöt tik.
25% Golden 75% Labbe.

Hon är helt överförtjust i barnen. Där dom är, är hon.

Lilla Lilo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0