Nytt pysselipuss.


Idag har jag fixat en smyckesbeställning.

Halsband, med 4-stav, 2 änglar och lite annat kul.


Det är så kul när jag får in nya beställningar.
Skönt att göra nåt annat ibland och inte bara vara mamma.

När jag hade gjort klart min beställning, bestämde jag mig för att damma av symaskinen och fixa några napphållare och snuttefiltar. Kanske t.o.m allt-i-ett.
Så vi åkte till Stoff & Stil i Malmö och köpte tyg, mm.

Såhär blev den första napphållaren/snuttefilten.
(Ska göra lite ändringar på nästa, men tyckte ändå att den blev himla praktisk.)

Man ser inte färgerna så bra, men det är rosa mystyg och ljusbrun "björnpäls".
Såååå mjuk och mysig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0