Trädgårdsröj.

Idag har vi röjt i trädgården.
Vi plockade ner den gamla hundgården och samlade ihop massa skräp, som ska slängas.
Jag tvättade även allt kakel i badrummet, med min nya kakelskrubbare.
Jag älskar den!

Lilo har fått sig ett riktigt träningspass idag.
Vi har tränat "Kom!", "Sitt!" och "Ligg ner!".
Jätteduktig är hon!
Det är det där "Kom!" hon har svårt för.
Det är ju inte lika kul att springa till mig, när hon kan springa iväg med ungarna.
Men men... Hon är ju bara 10 veckor, så hon lär sig så småningom.

Nu ska jag krypa upp i soffan och se om det finns nåt bra på tv, annars blir det nog en bok istället.

Bille tittade på, när vi andra jobbade.

Busan.

Slagen hjälte.



Kommentarer
Postat av: Diana

hur aktiverar man en gris? =)

2011-07-11 @ 15:12:23
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0