Partypics.

Fan, vad kul vi hade då!

Kvällen började hos Sarahs kompis, där vi förfestade lite.
Sen gick vi vidare till Hotellet/Offside.
När vi kom fram till vakten grävde jag lyckligt i min väska efter mitt leg.
Då säger han, "Du behöver inte visa  leg."
WHAT?!
Slap in the face!
Vadå inte visa leg? Jag kan väl vara 18?
Jag bad lite snällt, "Men jag kan väl få visa det?"
Men han sa att han inte ville det, för jag var gammal nog.
Det var tantvarning nummer 1...
Väl inne på hotellet skulle vi gå och kissa.
Vi gick ner till toaletterna, där det stod några blonda tjejer i kö.
Då kom en annan tjej, susandes förbi oss och bara, "Ursäkta, jag är med dom."
Viktoria såg lite förvirrad ut och frågade, "Finns det inget kösystem längre?"
En av tjejerna svarade, "Nej! Detta är inte nittiotalet, det är tvåtusentalet nu."
Tantvarning nummer 2...
Viktoria
tog sina gamla ben och tryckte sig förbi alla och snäste, "Jaja, men dåså, då går jag före då helt enkelt."
Och så lyckades vi tanter komma in på toaletten i tid, innan det började läcka i våra inkontinensskydd.
När vi kom upp igen såg vi bara små människor överallt.
Jag klagade till Viktoria och Sarah, att där bara fanns en massa 16-åringar överallt.
Var det ett dagis eller?
Då förklarade Viktoria att det var 18-20-åringar och dom såg ut så.
Tantvarning nummer 3...
Vi var tydligen så gamla att vi fick gå över till Offside, gammelsidan.
Och där satt vi på våra  pensionärsrövr och hade skitkul!
Jag kände mig t.o.m lite ung, när det kom en gammal ryss, eller dylikt, och raggade på mig.

Bilder!

Gravida gänget festar loss.

Hootchy mama...

Jag gjode ett tappert försök, att ställa ciderburken på magen, men jag får nog vänta  till nionde månaden.

Det blir nog en relativt hjärnskadad bebis...



Här har vi dragit oss över till gammelsidan... Där vi hör hemma.
Jag och Johan, Sandras bitch.

Den där Sandran.

Och den där Sarahn.


Resterande bilder innehåller alldeles för grovt material, för att visas här.



Kommentarer
Postat av: Mia

Meeeen vad roligt!!:)

Jag vill också!

2011-07-07 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0