Bröllopsdag.

Här sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och äter Cashewnötter.
Bille gymmar och Älvan sover.
Brallan är hos sin mormor.
Hon ville inte följa med hem innan, när jag skulle hämta henne efter att mamma passat henne, medans jag var hos Mia och drack kaffe.
Det var himla trevligt att träffa Mia. Vi har sagt tusen gånger att vi ska ses, dom senaste månaderna, men det har inte blivit av.
Skärpning på oss!

Den senaste tiden har det inte hänt så mycket.
McLovin' har börjat jobba igen och jag har börjat ta tag i min diet/träning.
Ja, det är väl vad som har hänt.
Imorn har vi bröllopsdag.
Vi firar läderbröllop(3 år).
Det firar vi med att försöka oss på ett 4:e barn. Åh, det ska bli så mysigt med en bebis till!
Eller inte... Jag bara skojade.
Jag har fortfarande några hjärnceller kvar, sen jag började min mammaledighet med Brallan, och jag vill att det ska förbli så. Jag känner verkligen att jag måste ut i arbetslivet och sluta prata bebisspråk.
Så här är bebisverkstaden stängd, för all framtid... Kanske.

Nu ska jag somna Bille.
Han är lite irriterad på mig, så jag får slita mig ifrån datorn.

Tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0