Musik.

Musik är det bästa som finns(förutom min familj, såklart).
Här är en liten text, som är asbra att lyssna på, när livet ibland känns som en enda röra.
Jag lyssnade mycket på denna låten under mina tonår.

2pac feat. Notorious B.I.G.

You know, I wonder if they'll laugh when I am dead.
Why am I fighting to live, if I'm just living to fight?
Why am I trying to see, when there aint nothing in sight?
Why I am I trying to give, when no one gives me a try?
Why am I dying to live, if I'm just living to die?

Så känner ju inte jag just nu.
Men ibland blir man trött på allt och då är det skönt att lyssna på sån musik.

Musik är så fantastiskt, för det finna musik för ALLA sinnesstämningar.
Jag är ganska kräsen.
Jag lyssnar på många olika artister, men det krävs rätt mycket för att imponera på mig.
Och just nu tycker jag att radion spelar mycket tråkig och dålig musik(t.ex Robyn), så då är det bra att det finns spotify. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0