Skoooor!

Men alltså, seriöst...
Man kan inte väcka sin mamma kl. 07, när hon varit uppe till kl. 02 och kollat på gamla Grey's-avsnitt!
Det är bara elakt, tycker jag.
Anledningen till att jag bloggar just nu är för att jag inte vågar sätta mig i soffan.
Risken finns att jag blir totalt medvetslös och barnen hittar på hyss.
Sist när McLovin' råkade hamna i koma i soffan, hittade Brallan mitt läppglans.
Det resulterade i att både hon, Älvan, Svampbob och alla sängkläder blev rosa/röda.
Och ingenting gick bort! Ungarna såg helt misshandlade ut!
Brallan hade nämligen sminkat sig själv och Älvan runt ögonen och på kindbenen osv.
Så därför sitter jag här och försöker sysselsätta mig...
För att folk på City Gross inte ska tro att jag misshandlar mina barn.
OCH för att jag inte pallar tvätta.

Jag kom på att jag måste lära mig att gå i mina skor till hösten.
Då är det ju Rihannakonsert och jag har biljett till Golden Circle.
Jag kan gå i dom, men mina fötter dör efter ca 3 minuter.




Har förresten ett par lika dana, helt nya i kartong, till salu.
Råkade köpa fel storlek första gången.
Nån?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0