Soooool.



Igår var vi på Ystads djurpark.



Idag har Hasse och Virre varit här, med sina barn.
Jag ville ha en hemmadag, eftersom vi har varit på utflykt varje dag, sen i lördags.
Mamma behövde semester!
Vi chillade i solen/skuggan och barnen badade.
Jag fick ju åka iväg och köpa en ny pool idag, för i morse när jag kollade ut, så var vår gamla pool helt tom.
Trasig!
Men mamma fixade biffen!



Nu ska jag städa.
Jag är lite deppig eftersom McLovin' har en jättedryg jobbevecka.
Han jobbar 7 dagar i rad och bara långa pass.
Jag har hand om alla läggningar och matningar osv helt själv.
Och barnen får ju inte heller träffa honom.
Jävla skitjobb!
"PISSFITTA!", vill jag bara skrika, när jag tänker på det...
Men man får ju låtsas vara lite civiliserad när man har barn, så jag mumlar, "Kissfisk", lite tyst för mig själv istället.

SUCK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0