Ny bärsele.

Igår var vi hos pappa.
Mattias och hans familj var oxå där.
Det var första gången jag träffade min nya brorsdotter.
Lilla, söta Minna. :)
Såklaaaaart, så glömde vi kameran hemma.
Hur som helst, så var det jättetrevligt att träffa alla.

Idag har det inte hänt så mycket.
Vi har storhandlat och slappat.

Jag har förresten fått hem min nya bärsele.
Beco Butterfly 2.
Jag har spanat efter en ergonomisk sele, som är lätt att ha på både magen och ryggen, eftersom jag gärna vill powerwalka med barnen.
Men eftersom Brallan inte pallar gå fort och långt, så tänkte jag ha henne och Älvan i vagnen och Bille på ryggen.
Dessutom är det jättebra att kunna ha honom på ryggen, när man ska blanda välling/göra klart flickorna för natten, osv. Jag gillar liksom inte att låta så små barn ligga och skrika, så då är det bättre att han hänger på min rygg.
Jag hittade Becon i Sverige, men den var svinigt dyr.
Men i England fanns den, helt ny, för under halva priset.
Så jag beställde hem en därifrån istället.
Och Billekillen älskar den!
Han sitter där som en liten apa och gillar läget.
Han och McLovin' är ute i trädgården och fotar nu.






Kommentarer
Postat av: terese

sån har ja oxå :-D Skitbra!

2011-06-12 @ 20:00:59
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0