"Jypacken, mamma!"

Igår var det midsommar och vi skulle egentligen till Malin och Gustavo.
Men...
Älvan fick lite feber på förmiddagen, så vi ställde in.
Dom ville inte att deras barn skulle bli smittade, ifall det nu var nåt.
Jag tror att det bara var lite busfeber, för efter vilan så var hon feberfri.
Men vi blev iaf hemma, för dom ville vara på den säkra sidan.
Det kan jag förstå, för det är inte roligt med sjuka barn.
Så jag panikhandlade lite ingredienser till midsommarmat på CG, innan dom stängde.
Jag knåpade ihop laxrullar(en med pepparrot och en med wasabi), ägghalvor med tonfiskröra, avokado, dinkelkex med makrill och hovmästarsås, ostbricka, och lite annat.
Det blev faktiskt väldigt gott och midsommaraktigt.
På kvällen kollade vi på Trassel och åt popcorn och godis.


Idag har vi varit på djurparken.
Brallan har tjatat öronen av mig i flera dagar, men vädret har varit så ostadigt, så vi har inte kunnat åka.
Vi har ju inget regnskydd till vagnen.
Men idag blev det av, och Brallan blev överlycklig!

Älvan rider.

Brallan rider.

Bille.

Brallan drog med sig pappa till hinderbanan.

Söthög.

Till er outbildade, kan jag säga att detta är ett lodjur.

Älvan vann en räv!

Brallan vann en gris och petade en björn i näsan.


Mr Fantastic körde vagnen.

Brallan hittade en ny kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0