Helgen.

Jag har haft en underbar helg!
Massa mys och skoj!

I fredags lekte vi i trädgården hela dagen.
Mamma och Peter cyklade hit på kvällen och drack en öl.
Himla mys!

I lördags skulle jag och Sarah powerwalka.
Men mina skor var jätteäckliga och mina fötter var fulla av myggbett, så vi bestämde oss för att simma i Vaxsjön istället.
Hur gött som helst!
Efteråt fick vi en liten alkoholimpuls.
Vi bestämde oss för att festa till det, så jag åkte hem och bytte om och sen kom Sandra och hämtade mig.
Vi åkte hem till Sarah och festade röven av oss(fast inte Sandra. Hon fick dricka läsk, för hon är gravid). Issen kom oxå dit och joinade oss.
Vi hade så sjukt roligt!
Jag blev pissfull, så jag kommer inte ihåg vad det var som var så roligt.
Men jäkligt kul var det iaf.
Det var en helt underbar kväll/natt.

Igår kom Marran hit.
Vi chillade i trädgården.
Det var himla trevligt, för jag har inte träffat Marran på ett tag.
Bille tyckte oxå att det var trevligt, för han fick en jättesöt snuttefilt av henne.

Idag har vi varit på Ystads djurpark.
Vi hade en jätterolig dag med massa bad och GOD fika.

Här kommer bilder från helgen.

Fredag:



Söndag:


Måndag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0