Vad hände här, liksom?

Här sitter jag...
McLovin' är nere i Höör och handlar och Bille skriker åt sin leksaksgeting.
Dom andra ungarna sover.
Låter som jag har ett helt hus fullt av barn, när jag skriver så, men det har jag alltså inte. Fortfarande bara 3 barn i huset...
Och det är tänkt att det ska förbli så, iaf tills vi har slut på kondomer.
Men det lär aldrig hända, för McLovin' har varit med i tävlingar på nätet, så han har typ 1 miljon gratiskondomer.
Fast på nåt vis känns det inte som ett säkert preventivmedel, när det står GRATIS över hela paketet.
Känns som en liten chansning.
Typ som att äta korv med mos ur korvmojjens soptunna och hoppas på att inte få i sig en ciggfimp.
Okej. Illa att jag jämför ett ev. nytt barn med en ciggfimp, but you get the point.

Hur som helst så har jag kommit av mig nu, så jag vet inte vad det var jag skulle skriva här.

Fan.
Kanske kommer på det senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0