Dagen i korthet.

Idag stack vi till Eslöv, för att ta bort en lös plåtbit under min bil.
Eller rättare sagt, Dennis skulle ta bort plåten, eftersom han kan hissa upp den på en såndär bilhissgrej.
När vi var i Eslöv passade vi på att handla lite med.
Jag handlade lite till Älvans födelsedag. Jag är ju tårtbagaren i vår familj, så det är upp till mig att inhandla allt som behövs.
Lillfisen blir redan 1 år.
Helt galet!
Världens snällaste, lilla bebis blir en stoooor tjej.

På vägen hem stannade vi till hos grannen.
Jag frågade henne om Brallan kunde få börja rida på hennes shettis.
Brallan älskar ju att rida, och jag tycker att man måste ta vara på barnens intresse. Grannen tyckte att det var helt okej, så vi följde med ner i stallet för att bli runtvisade.
En liten ridtur blev det med.

Men nu är jag så trött att jag inte orkar skriva mer...
Ni får ursäkta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0