Fy...

Fy, vad jag mår dåligt.
Jag har varit illamående i ca 3 dagar, har fruktansvärd halsbränna, låååågt blodtryck, är dålig i magen, ingen aptit och ingen energi. Jag börjar nästan tro att nåt är på G.
Jag är helt orolig i kroppen med.
Drömmer att våra barn dör och massa andra hemskheter.
Jag beter mig lite som vår katt gjorde, när hon skulle föda. Hon var som ett plåster i röven.
Igår ville jag ha sällskap av McLovin' inne på toaletten, för jag ville inte sitta själv så länge.
Bebisen rör sig lite mindre idag med, nästan som om den vilar upp sig.

Men det är nog bara inbillning...



Kommentarer
Postat av: Angela

Åh, vad spännande. Hoppas att det är nått på gång, skulle ju vara bra så att du förhoppningsvis föder ett mindre barn + att du slipper igångsättning.

2011-03-29 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0