Magbild. Vecka 34+4.

HUR ska denna mage kunna bli större?
Den är ju verkligen så stor som det går nu.
Huden längst ner på magen är full av vätska, så det ser ut som att en påse gelé hänger under naveln.
Bristningar överallt och magen hänger ner över fissen, så tung som den är(magen då). Och sen är underlivet helt svullet, så det ser ut som att jag har en bullf***a.
Vecka 34+4.



Jag vill ha ut bebisen nu!
Jag vill ha bort all vätska från min kropp, så att mina lår inte sitter ihop längre!
Jag vill kunna ta på mig strumpor, utan att få andnöd!
Jag vill se mina tåååår!

Hur ska all denna hud någonsin kunna gå tillbaka till dess ursprung?
Jag kommer ju inte att behöva ha kläder efter denna graviditeten.
Jag kan ju bara linda in mig i min överblivna hud, sen är jag good to go.
Smidigt...




Kommentarer
Postat av: Mette

Men tänk sen om några år när du har stora barn och har tid att gå och gymma eller vad du nu vill göra. DÅ KOMMER ALLA VI ANDRA SITTA DÄR MED FETA MAGAR OCH BA: ÅÅÅÅH VI VILL OCKSÅ VARA SÅ SNYGG SOM SOFIA. VI VILL BLI AV MED MAGARNA.



Du kommer vara den sjukt snygga mamman med stora barn som kan ta hand om sig och du kommer fortfarande vara superung.

2011-03-27 @ 23:43:21
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com
Postat av: Mette

Förresten är jag jätteavundsjuk på att du har två så fina döttrar. Jag skulle jävla mkt vilja ha barn nu. Det går inte att beskriva. Lyllos dig.

2011-03-27 @ 23:44:23
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0