Min mammsing.

Jag har förresten världens bästa mamma.
Hon ringde innan idag för att höra hur det var med mig.
När jag berättade att jag hade bihåleinflammation blev hon ledsen för att hon inte var hemma.
Hon sa att hon gärna hade hjälpt mig med barnen, om hon inte varit i Mariefred.
Hon tyckte synd om mig, för jag har sån otur med allt nu för tiden.
Är det inte ryggen, så är det nåt annat.
Nu håller dessutom bilen på att gå sönder...
Men men.

När hon kommer hem ska hon ha Brallan några nätter.
Dels för att jag ska kunna vila upp mig, och dels för att Brallan ska få komma iväg och bli bortskämd.
Det är så roligt att Brallan och min mamma har en sån fin relation.
Men mamma är väldigt noga med att när hon inte träffar Brallan, så pratar dom i telefon. Så fort det ringer här hemma, skriker Brallan: "Mormor!"

Älvan
är inte så jätteförtjust i sin mormor, och har aldrig varit.
Men Peter(mammas sambo) däremot, är en favorit.
Fast Älvan gillar män överhuvudtaget.
Haha.
Men det går bättre med mamma och Älvan nu.
Älvan går ihop med dom flesta nu för tiden, när hon är lite äldre.

En annan bra sak med mamma är att hon sätter in 100:- var/månad till Älvans och Brallans bankkonton. Det är jättebra, nu när vi själv inte har råd att spara till dom!

Jag älskar min mamma!!!

Nä, nu ska jag och Brallan kolla på film.
Tjo!



Kommentarer
Postat av: carina

Så gulligt skrivit av dig. Nu måste ju Anita vara glad <3

2011-03-02 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0