Ny tunika och mormorbesök.

Usch...
Jag vaknade i morse vid halv 11 och mådde skit.
Huvudvärk och ont i ögonen och ryggen.
Hela familjen åt en snabb frukost, innan McLovin' stack till jobbet.
McLovin' hade städat och diskat undan när jag sov, så det var verkligen skönt att allt var gjort.

När han kört iväg hade jag två val:
Självdö i soffan, eller sy.
Det var ett jäkligt svårt val, men det blev till slut alternativ nr 2.
Jag sydde en tunika till Brallan, som matchade hennes byxor.
Under tiden jag sydde kom mamma och Peter hit, och roade barnen en stund.


Älvan sov mest, så därav inga bilder på henne.

Nu ska vi se på Dumbo.
Vi har ju bara sett den 800 gånger, denna veckan.

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Ida o Melvin

Verkligen skit snygga kläder.

Tänk om man hade kunnat sy=)

2011-03-03 @ 21:12:51
URL: http://idachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0