Pigg som en cigg.

Älvan sover och Brallan är hos mormor.
Jag har jättemycket energi idag, tack vare det underbara vädret!
Det dumma med detta vädret är att jag helst vill sitta ute och röka hela dagen.
Men det kan man ju inte göra...
Jag ska städa och sortera mer bebiskläder.
Jag ska lägga ut annonser på flickkläderna, för en billig peng.
Vi fick ju se en bautastor pung på UL, så det var lika bra att fixa bort alla klänningar och sånt, innan här kommer fler barn in i huset.
Det blir ju liksom inte mer tid över då.
Jag har redan fått ut en annons på det småttiga i storlek 50/56-62/68.
Här finns den.

Nä, nu ska jag fortsätta röja!
Har myror i analen.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0