Ponnyridning.

Våra barn är helt defekta.
BÅDA två vaknar på nätterna och är sjukt rädda för diverse saker.
Älvan slutar inte gråta om hon inte får välling och Brallan slutar inte gråta om hon inte får sova hos oss.
Det resulterar i väldigt trötta föräldrar!

Men idag sken solen så vackert, när vi vaknade, att vi var tvugna att låna grannens ponny.
Vi trotsade tröttheten och foglossningen och tog en ridtur på Stjärna.
Brallan tyckte att det var en himla bra idé!
Jag lägger upp lite bilder på vår mysiga ridtur. :)






Efter ridturen kunde jag knappt gå hem igen.
Det tog nog ca 30-40 minuter att komma hem.
Tar väl i normala fall högst en kvart.
Jag hade så fruktansvärt ont i höfterna att det var nära att McLovin' och barnen fick gå hem och hämta bilen. Nu sitter/ligger jag mest stilla och försöker göra så lite som möjligt.
Älvan gnäller, Brallan sover och McLovin' grillar.

Snart är det mat! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0