Prinsesstårta har fått en ny mening. ;)

Idag har jag gjort en tårta till Älvans kalas.
Jag blev ganska nöjd.
Hade jag haft mer tid och ork skulle jag fixat till kjolen lite finare, utan skarvar.
Haft lite mer roliga detaljer osv.
Men när jag handlade till tårtan, så visste jag inte vad jag skulle göra för en tårta. Bara att jag skulle göra en.
Så den fick bli som den blev.
Men ärligt talat så bryr nog inte Älvan sig så mycket om det ändå. :)



Tårtan består av:
Chokladsockerkaksbottnar, chokladpudding och hallonmousse.




Kommentarer
Postat av: terese

d lät gott :-P

2011-03-10 @ 19:36:29
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/
Postat av: Therése

Jättrefin tårta Sofia... Själv hade jag aldrigt klarat göra ett sådant konstverk. Är den lika god som den ser ut?

2011-03-12 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0