Tävling!

Igår, efter att jag sytt Brallans tunika, fick jag ännu mer ont i huvudet och ögonen. Jag har haft tryck i huvudet länge, men avfärdat det som grav.symtom, eftersom jag har varit så stopp i näsan och svullen.
Men igår fick jag nog, det kändes inte okej att ha så ont och speciellt inte i ögonen. Så jag åkte till VC...
Fick konstaterat att jag har bihåleinflammation.
Så jag fick utskrivet antibiotika, som jag ska ta i 10 dagar.
Men det har ju inte börjat verka än, tyvärr.
Det tar ju lite tid.
Så igårkväll var jag helt död, för allt blev värre fram mot kvällen.
Jag kunde inte ha lampor tända och bara jag gick till toaletten kändes det som om hela ansiktet skulle sprängas.
Jag bara grät och kunde knappt prata, för då fick jag ont.

McLovin', som idag jobbar från tidig morgon till sen kväll, har inte ens frågat om han ska stanna hemma idag och ta ungarna, så jag kan få vila lite.
Istället har han lagt ÄNNU ETT PAR äckliga strumpor på en prydnadskudde.
Tack!

Så nu ska jag ha en tävling för er läsare...
Den som kommer på det bästa sättet för att få McLovin' att sluta lägga sina jävla strumpor överallt vinner ett namnsmycke eller halvädelstensmycke.


Förslag jag har kommit på själv är:
- Fylla hans huvudkudde med hans äckliga hossor.
Men det känns inte så bra, eftersom vi delar säng.
- Hacka dom och lägga ner dom i hans mat.
Men det känns lite för elakt.

Jag har även fått förslag om att sexstrejka.
Det kan jag säga att det går inte.
Om det går längre tid än 2 dagar utan sex blir jag helt omöjlig att ha att göra med.


Låt fantasin flöda, kära läsare.
För jag vill fan ha ett slut på dethär!




Kommentarer
Postat av: lottafloffen

haha, varje gång du hittar en strumpa då tycker du på den i ansiktet på honom vilket han lär tycka blir jobbit i längden. Min sambos idé (dock skulle han bli vansinnig om jag gjorde det på honom)

2011-03-01 @ 12:00:03
URL: http://levamedliten.blogg.se/
Postat av: Ida o Melvin

Ja men då e de ju perfekt att sxstrejka, om han inte plockar undan dom blir du "hemsk" att ha o göra med=)

2011-03-01 @ 12:15:31
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Släng dem, eller för att det inte ska bli för dyrt så gömmer du alla använda strumpor som du hittar på fel ställe. Snart har han inga kvar och då måste han väl inse att det är bättre att städa undan dem efter sig, det fungerade i mitt hem. Nu är det inte ofta jag städar bort strumpor. Lycka till Sofia :) Eller så när han inte har fler strumpor så går han utan dem och då har ju problemet försvunnit

2011-03-01 @ 12:15:41
Postat av: Gunilla

ja men varför inte bara låta dem ligga där tills han själv blir så irriterad på dem att han tar upp dem och lägger dem där dem ska vara. Jag vet att detta tar dock på en ens eget psyke men varför inte prova. =)

2011-03-01 @ 13:14:21
URL: http://www.busgunilla.se
Postat av: Lina!

ta en vanlig synål och häng upp dom på väggen, antingen brevid tvn eller där det kan bli snyggt (haha) när han sen undrar varför, så svara att -du lägger dom ju överallt så jag antar att du tycker att det är en fin dekoration?

hota sen med släktkalas inom snaraste, då lär han ju ta bort dom och fatta piken, jag själv hade skämts om mina skitta håsor eller trosor hade hängt överallt och varit tvungen att ta bort dom..!

2011-03-01 @ 13:32:49
Postat av: Lina!

ojoj, råkade lämna fel mejladress i förra inlägget!

2011-03-01 @ 13:34:18
Postat av: Lina!

inspirationen flödar här! varför inte göra en snygg bordsdekoration eller en sexig bolero av dom som du kan ha när det börjar hetta till =) eller helt enkelt lägg in dom i hans garderob otvättade, för det som inte läggs i tvättkorgen blir ju inte tvättat. han lär ju skärpa sig efter ett tag när de vita håsorna är gråsvarta och börjar ble stela av fotsvett efter x antal dagars, kanske veckors (ve och fasa!) användande av samma par. haha ja dör!

2011-03-01 @ 14:33:29
Postat av: Linda

Hehehe...jag har samma problem fast med sambons kläder som ligger överallt förutom i tvättkorgen. Tänkte att du kunde pröva att slå en knut på alla strumpor som ligger framme....om han sen vill ha dom tvättade så får han knyta upp dom och lägga dom i tvättkorgen :-)

2011-03-01 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0