Älvans 1-årsdag!

Igår fyllde min underbara flicka 1 år!
Stora tjejen nu. :)

Det kom lite folk hit, men vi ville hålla det ganska litet.
Jag är så trött just nu, och orkar inte hålla i nåt stort kalas.
Därför bjöd vi typ bara våra föräldrar och en nära vän till mig och barnen(Marran).
Min farmor dök oxå upp en stund.
Vi satte kalaset från kl. 2-3 till kl. 6.
Älvan går ju och lägger sig klockan sex, och det finns ju ingen mening med att komma hit och fira en födelsedagsgris, som ligger och sover.
Då är det bättre att man tar det en annan dag.
Dessutom var det himla skönt att kunna plocka undan i lugn och ro, och vara färdig med det kl. 7, så man kunde hålla kväll. Vi var ju helt döda redan kl. 5!
Tyvärr kunde några stycken inte komma p.g.a jobb, men det finns ju fler dagar! :)
Hur som helst, så var det ett bra kalas.
Älvan var nöjd och glad, tårtan var sjukt god, och Brallan satt i allas knä och njöt av all uppmärksamhet.
Tack, alla, som var med och firade/gratulerade vår lilla tös.

Jag lägger upp lite bilder.

Barnen fick vars ett lasersvärd av oss. Egentligen är våldsleksaker förbjudet i detta huset, men dom var ju mest roliga för att dom lös.


Älvan fick en hundvalp, som skäller och hoppar, av oss.

Tårta!

Brallan och min farmor.

Barnens morfar, Brallan och min lillebror.

Älvan, i sin fina klänning, som hon fick av Marran.

Älvan och barnens farfar.


Tyvärr blev det inte så mycket bilder.
Men några stycken blev det iaf. :)

Idag ska jag ha en pysseldag, med barnen.
Älvan har fått göra handavtryck i gips, som vi ska måla.
Vi ska även rita och leka med lera.

Ha en bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Emilie-mamma till Liam

Grattis i efterskott Älvan. =)

Jätte fin tårtan blev, och smarrig lätt den också !

2011-03-12 @ 12:52:01
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0