Nya smycken och trädgårdsmys.

Idag har jag gjort färdigt 2 smyckebeställningar.
Jag fick en ny leverans, med stora, platta hjärtan och nya stavar.
Stavarna var jättefula, så jag fick reklamera dom, men mina hjärtan blev jag nöjd med. Blev riktigt fräckt att stansa på dom.
Fick även hem nya kedjor.
En lite tjejigare och en lite killigare.

Här är halsbandet, med ett av mina nya hjärtan och den nya kedjan.
Namn på tagen: Elvira, Amelia, Fredrik och Isak.
2 änglar med rosenkvarts och 2 änglar med Kalcedon.

Stav, med namnen: Hugo, Mathilda, Malin och Lucas.
Kunden ville ha både läderband och den nya kedjan.

Jag har varit så galet trött idag.
Mitt tryck låg på 90/75 i förmiddags och jag är helt pluffsig och vätskefylld i hela kroppen. Men jag tänkte att det var lika bra att göra smyckena nu, när McLovin' har en ledig dag.
Efter all smycketillverkning gick vi ut i trädgården med barnen.
Älvan tyckte att det var spännande att gå med skor och Brallan kastade boll med Dexter. Vi hade alla väldigt kul, tills Brallan råkade kissa på sig.
Det var iofs oxå himla kul, för hon gick som en cowboy.
Men Brallan tyckte inte alls att det var roligt, så vi gick in igen.

Jag bjuder på lite bilder.

McLovin'
och barnen.

Brallan, med sina badankor.

Jag bjussar på denna hemska bilden, mest för att den är så ful :)
Haha, det börjar bli svårt att hitta kläder(och skor!!!) som passar.
Lyckliga Älvan.


Och där kissade Brallan på sig. :)
Stackaren blev helt ledsen och jag kunde inte sluta skratta.


Slut för idag. Tack för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0