Infekterad.

Igår kände jag hur det hade svullnat mer under snittet.
Det är precis som om någon har lämnat kvar en tjock grillkorv under huden och sen sytt igen.
Så jag åkte till Vårdcentralen idag.
Japp, jag har fått en infektion...
Läkaren klämde och kände och skrev ut penicillin.
Men nu är det ännu mer svullet, så jag väntar typ bara på att såret ska explodera och spruta ut var.

Alltså, nu är det bara för mycket!
Jag har inte kunnat leva normalt på en hel vecka och precis när det börjar bli bättre, så händer detta!
Jag har varit totalt livrädd för att få infektion och nu har jag fått det.
Hur mycket ska man behöva gå igenom på så kort tid?!
Jag är egentligen inte rädd för själva infektionen.
Jag är mest rädd för att bli inlagd.
Vi har varit ifrån varandra så mycket nu sista tiden, när jag och Vilde har varit isolerade i sovrummet p.g.a maginfluensan, så jag klarar inte att vara ifrån mina barn och min man IGEN!
Jag vill inte!

Jävla skit!

Snälla läsare...
Håll alla tummar och tår för att detta försvinner så fort som möjligt!

Jag bjuder på bilder, som får mitt hjärta att smälta.

Vilde äter boppe.

Bebismys...





Kommentarer
Postat av: annica

Håller tummarna och hoppas på att du ska bli bättre nu nu nu! Kramar

2011-05-05 @ 18:46:26
Postat av: Mette - hon utan barn

Min kvinna för i helvete ta hand om dig och ligg i sängen och VILA VILA OCH VILA och försök inte vara superwoman! Du måste vara rädd om dig och inte städa och lyfta och tvätta. Du har nyss fött barn, du måste ta det lugnt!!!! <3 Krya på dig!

2011-05-05 @ 19:58:36
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com
Postat av: marris

jaaa jag håller tummarna allt vad jag kan å tänker på dig varje dag. alla bilder är så himla fina. han ser underbar ut och ni verkar ha det så härligt (utöver sjukdomar å infektioner)hoppas ni blir bra snart och att tant marran kan komma å hålsa på!

2011-05-05 @ 23:43:47
Postat av: Therése

Håller tummarna på att allt ska gå bra och att din infektion och övriga familjens maginfluensa snart försvinner så ni kan njuta av det nya lilla livet ni alla har hos er :)

2011-05-06 @ 08:35:04
Postat av: Emilie ­­­­­­- Mamma till Liam

men fy vad hemskt, hur har det kunnat bli infekterat då ? är det för att du städat/plockat undan och dammsugat hemma eller ?

Detta är ju mardrömmen när man gör ett snitt.

krya på dig.

2011-05-08 @ 14:31:53
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0