Snurrig och märklig.

Usch, jag mår jättedåligt!
Känner mig svimfärdig och febrig hela tiden och har huvudvärk.
Vilde har oxå varit lite dålig.
Vi åkte in till barnakuten med honom igår kväll, för han hade feber och var lite slö.
Men när vi kom in hade han inte feber längre, så vi blev hemskickade efter att en läkare tittat på honom.
Skönt att få det kollat och att det inte var något.
Hellre åka in en gång för mycket.

Annars börjar allt vända till det bättre igen.
McLovin' har börjat friskna till så smått, så han kan hjälpa till med Vilde igen.
Men jag har börjat få lite mer ont i snittet.
Fast jag har ju iofs slutat att ta värktabletter.
Jag känner mig så konstig hela tiden, precis som om jag har fått morfin, så jag tog min sista värktablett igår.
Fast det var nog inte dom som gjorde det, eftersom jag känner mig lika dan idag.
Glömmer bort att jag har sagt saker, vet inte hur dags jag matade Vilde sist och har ingen aning om vad det är för dagar, ingen aptit.
Jag hoppas verkligen att detta släpper, för jag vill INTE hamna på sjukhus igen.
Jag måste få vara tillsammans med min familj.

Men men...
Vi får se.
Jag försöker att ta det så lugnt som möjligt, nu när McLovin' är bra igen.
Jag kanske bara har stressat för mycket efter operationen.

Men nu ska jag varva ner och njuta.
Varje dag försöker vi få flickorna att sova middag samtidigt, så att vi kan ta en liten siesta.
Det är supermysigt.
Då släcker vi ner i huset och drar för gardinerna. 
Sen lägger jag, Vilde och McLovin' oss i sängen och bara myser och sover en stund.
Det är guld värt!

Här kommer en bild från dagens siesta. :)


Nu ska jag krypa ner i soffan.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0