Bilder från utflykter.

Vi har varit på utflyktshumör.
Igår var vi på djurparken och idag gick vi runt Vaxsjön.

Bilder!

Djurparken.

Vackra Älvan, i bilen, på väg till djurparken.

Underbara Lill-Allan Bajsbrallan.

Älvan med pappsen.

Ponnyridningen var stängd, så en lite besviken Bralla fick nöja sig med låtsashästen.

När vi fikade hoppade en hungrig fågel upp på bordet och åt ur McLovin's hand.


Vaxsjön.

Vilde(och Älvan) nannar.

Älvan vaknade efter halva rundan, så fort vi plockade fram fikan.
Smart unge, den där.

Sockertoppade ungar rekommenderas att hållas utomhus!... För allas trevnad. 


Vilde ville oxå fika.

Sista biten var lite pipig och gnällig. Men en eloge till Brallan som ändå orkade gå 3 km med sina små 2,5-åringsben.




Kommentarer
Postat av: Hilda

Det ser helt fantastiskt ut! Så fina bilder. Och gud vad Lilja är lik dig. Blir helt förvånad av någon anledning. Bettan sa förresten att du skickat meddelande på fejan men jag kan inte se det. Men jag har samma nummer som innan. Jag tog det lugnt med att höra av mig eftersom jag tänkte att du var trötter och hade tjockt med folk som hör av sig och mycket jobbiga grejor att rida ut (operationer, kräkis, infektioner och hela kitet). Skönt att allt verkar bättre. Vill så gärna träffa dig (er) men du vet hur det är med vardagshjulspåren. Nu börjar det närma sig lite ledighet snart iaf så då borde man få till något.

Kram

2011-05-12 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0