Magen efter allt slit.

Jag har tänkt länge på om jag ska göra detta eller inte...
Lägga ut bilder på hur min kropp ser ut efter 3 barn.

Först tänkte jag: "Nä, tänk om McLovin's arbetskamrater ser och bara mobbar honom för hans slappa fru."

Men sen tänkte jag: "Detta är min kropp, som jag stolt har fotograferat när jag burit mina barn i den. Varför skulle jag börja hata den nu, efter allt slit den varit med om? Den har rätt till att se ut lite hur som helst, efter 3 graviditeter väääldigt tätt inpå varandra. Dessutom har barnen varit stora och magen enorm."

Så här kommer den!
Min kropp, 3 veckor efter Vildes födelsedag.
Skinnet hänger och dinglar(mer på vänstra sidan) och bristningarna glöder över hela magen.

Detta är min kropp.
Detta är priset jag har fått betala för mina barn.
Den kommer att krympa lite till och skinnet kommer dra ihop sig en aning mer.
Bristningarna kommer att blekna, men aldrig försvinna.
Det hängiga skinnet kommer aldrig att försvinna av sig själv.
Det krävs en operation för det och om nåt år får jag se hur jag ställer mig inför det.
Men fram tills dess ska jag älska min kropp, precis som den är.
Mina barn är värda varenda bristning!

Min mage ser inte ut som den en gång gjort.
Men man får koncentrera sig på andra kroppsdelar istället...
För visst har jag en ganska söt rumpa?  :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska vara stolt! Ni ser ut att ha fått 3 underbara ungar!

2011-05-25 @ 11:48:13
Postat av: terese

din rumpa e ju way finare än min :-P

2011-05-25 @ 11:56:29
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Det borde finnas fler som du Sofia!! Det är verkligen inte många (inklusive mig själv) som ens kommit på tanken att lägga ut bilder på magen tre veckor efter en förlossning. Din rumpa är jättsesöt och dina underkläder e jättesexiga =)

2011-05-25 @ 12:15:57
Postat av: Mette med nakenmarsvinen

ÅH DU ÄR SÅ BRA SOFIA! Du kan vara så jävla stolt över dig själv och att du fött tre finfina barn. Herregud, det kräver sin kvinna!

Och din rumpa är söt! HEJA DIG OCH DIN KROPP!!!!!!!

2011-05-26 @ 12:52:45
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com
Postat av: Mette med nakenmarsvinen

ÅH DU ÄR SÅ BRA SOFIA! Du kan vara så jävla stolt över dig själv och att du fött tre finfina barn. Herregud, det kräver sin kvinna!

Och din rumpa är söt! HEJA DIG OCH DIN KROPP!!!!!!!

2011-05-26 @ 12:52:58
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com
Postat av: Malin Dahlman

Klart du ska älska din kropp =) Den har burit era 3 fina barn!



Jag älskar mina bristningar, kanske inte utseende på dom, men om jag inte fått mina fina flickor hade jag inte haft mina bristningar =) Och jag älskar ju mina flickor och det är ju dom som gett mig bristningarna =)

2011-05-27 @ 10:43:52
Postat av: Eva

Ja du är grym =)

2011-07-11 @ 11:04:11
URL: http://minioman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0