Jag borde...

Jag börjar känna mig stressad, för jag känner att vintern hänger mig i hälarna.
Det finns mycket som borde göras, innan det blir för kallt.
Det finns massor som behövs göras även om det inte är vinter, men allt blir så mycket drygare att fixa när det är snö ute. T.ex. som att slänga på tippen med släp, gå utanför dörren, gå upp ur sängen, osv.

Jag borde:
- Städa min bil.
- Rensa min garderob.
- Rensa på barnens rum.
- Städa/rensa förrådet.
- Rensa källaren.
- Rensa stuprännorna.
- Rensa/städa på vinden.
- Vika/lägga in tvätt.
- Tvätta.
- Fixa i trädgården.
- Ordna med barnens första-år-böcker.
- Ordna med fotoalbum.
- Tvätta fönster.
- Städa uterummet.

Jag tänker:
- Inte göra nåt av det.

Inte idag iaf...
Och jag tvivlar ju på att min motivation plötsligt dyker upp från ingenstans imorn.
Hej, fallfärdigt hus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0