Nån hemma?

Just nu ligger jag i sängen.
Brallan ligger som ett svettigt plåster mot den högra sidan av min kropp och McLovin snarkar till vänster om mig.
Bille gästade oxå sängen innan, men när han somnat förflyttade vi honom till sin egen säng i smyg.
Jag vill inte vakna av en massa Bille-flög-i-golvet-dunsar!
Men jag däremot kan inte sova.
Har för mycket på gång i mitt huvud. Min hjärna håller just nu på med dethär:
Renoverar huset, syr Brallans julgransklänning, tillverkar smycken, städar, planerar akvarieinredning, lagar mat, gör julgodis, träffar några vänner, och lite till.
Chilla Gunilla!!!
Kan fru hjärna inte åka på semester till Afrika istället? Dit har jag alltid velat åka.
Sluta få mig att göra hussysslor i sömnen!
Får nog ta och läsa lite istället.
Hoppas ni har en trevlig natt!
(förutom om ni är dumma människor. Är ni det hoppas jag att er natt suger.)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0