Nöden har ingen lag.

Nöden har ingen lag, heter det ju.
Idag fick jag det upptryckt i huvudet...
Eller rättare sagt, in mellan golvspringorna i hallen.
Jag och Mclovin' stod i trädgården och fixade, med ytterdörren öppen.
Helt plötsligt kom Brallan springande och bara hängde ut rumpan genom dörrhålet och kissade.
Har ni hört uttrycket "att pissa som en häst"?
Det var iaf det hon gjorde.
Rakt ut på trappan och lite på golvet där inne.
Jag blev helt chockad och visste inte vad jag skulle säga.
Så jag gjorde ett tappert försök att låta allvarlig och frågade, med skratt i hela kroppen:
"Eeeehhhmm... Vad gör du?"
"Kissar"
, fick jag till svar och sen skrattade hon.
Ja, vad skulle det annars vara om inte kiss?
Dum fråga, bra svar.
Det var bara så oväntat att någon helt plötsligt skulle komma rusandes innifrån huset och kissa ut på trappan, så jag sa lite tafatt:
"Jaha... Men så kan man ju inte göra."
(Men tydligen så kunde man det!)
Alltså, vad ska man säga?
Hahahaha!
Hon får ju kissa ute, men är man inne kan man ju använda toaletten.
Men som sagt, nöden har ju ingen lag.
Hinner man inte förbi ytterdörren och in på toaletten får man väl öppna ytterdörren och kissa där istället.

Hahahahaha!
Den ungen är som 4 ungar, men jäklar vad hon får oss att skratta!

Älskade Brallan, som jag älskar att du är du!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0