Ready? Fight!

Dramatiken tätnar i huset...
Inatt bråkade jag och McLovin'.
Han hade hand om Bille(vi kör varannan natt, varannan morgon) och var helt irriterad. Han svor och dummade sig och jag blev sur.
Jag sa till på skarpen efter ett tag, varav han svarade med att jag skulle "hålla flabben". Fly förbannad blev jag, för sånt accepterar INTE jag, så i morse planerade jag min hämnd.
Jag tog barnen och åkte iväg till Bojjan och åt god frukost.
Sen gick vi en mysig höstrunda och lekte på en lekplats och kollade i byn.
Varför det är hämnd?
För det första fick han inte följa med och för det andra har vi inte någon frukost hemma. Inget bröd, knappt nån mjölk och jag planerar inte att åka och handla nån. Det kan han själv göra.


Bäst för honom att han har en bra ursäkt när han vaknar(Ja, han sover fortfarande), annars kan han ju vänja sig vid att äta frukost själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0