Rihannakonserten var kanon!

Jag skulle minsann på Rihannakonsert igår!
Men vilken flopp det blev...
Delvis för att det inte ens blev nån konsert!
5 min EFTER att insläppet egentligen skulle äga rum, säger nån snubbe i en megafon att Rihanna blivit sjuk.
Yeah, right!
Influensa enligt henne själv.
Utmattning enligt andra...
Vem vet..?
Märkligt är ändå att hon med influensa och utmattning och allt pallar flyga till Stockholm för att uppträda på en ännu större konsert idag.
M Ö G !
Jag hade väntat på den konserten sen december förra året!

Men men...
Vi får se vad som händer.
Antingen blir det en ersättningskonsert, eller pengarna tillbaka.
Det tråkiga är ju att man inte ens vet om man KAN gå på en ev. ersättningskonsert, för det kanske inte passar ihop med jobbtider, barnvakter, högtider, mm.
Men det återstår att se.
I annat fall får jag ju sälja biljetten.

Ja, det var min måndag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0