Fars-dag-firande!

Idag har vi firat Farsdag!
McLovin' jobbar hela helgen, så vi ändrade om lite i kalendern.
Hoppas det är okej med er andra.

Dagen började med paket och sen blev det en djurparkstripp.

Det var så underbart!
Men det bästa med dagen var nog ändå när McLovin' frågade:
"Tycker inte du att allt är så bra nu? Att vi har det så bra?"
JO, det tycker jag och jag tänkte precis samma sak, när vi gick där med våra barn.

Förresten!
I ett tidigare inlägg skrev jag ju lite komiskt att jag är järvviskare.
Järvarna kom ju fram till mig en gång när jag visslade.
Jag sa till McLovin' idag:
"Visst hade det varit häftigt om samma sak hände idag igen!"
Och han sa till mig att fota det tomma hägnet innan jag började vissla, så jag hade bildbevis på att det faktiskt var tomt från början.
Samma sak hände idag!
Dom kom springande när jag visslade... Så coolt!  :)

Här kommer bilder från idag.

Pappan fick Call of Duty - Modern Wa...ZZzzzZZZZzzZZzzzzzz...

Vi tackade tackan för sällskapet.

Jag är en såndär pinsam fru/mamma, som hoppar i dom uppkrattade lövhögarna.

Järvhägn innan vissling.

Järvhägn efter vissling.

Skogsmys.

Man-och-fru-mys.

Och självklart lite älgmys... Det är ju därför man åker dit!


Det var vår dag!

Glad farsdag på er, alla pappor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0