Oinbjuden gäst!

Okej...
För att lyda min kära läsare "Anna i skogen" gör jag såhär:
VARNING! DENNA TEXT INNEHÅLLER INFO OM MIN VAGINA!

Japp.

Hej, ni som fortfarande läser!
(Haha! Hej, Bullen! Jag har ett problem...)
Jag sitter här med lite dödsångest.
Igår upptäkte jag förändringar i min vagina/murra/slida/snippa/batcave/eller vad ni nu kallar den.
Knutor!(INTE vårtor) Alltså stora, hudfärgade saker.
Den ena liknar den där uvulan man har i halsen, ni vet den där droppen som hänger från taket i munnen, fast den är hård. Och sist jag läste anatomi skulle inte den infinna sig i the lady parts.
Jag tänkte ju direkt att det var tumörer och cancer och begravning och moderlösa barn. Så jag skrev ett hysteriskt mail till min barnmorska(kl. 1 på natten) och bad om en tid. Idag ringde hon och sa att jag fick komma i morgon eller på måndag. Måndag blev det bestämt. Undersökning och cellprovstagning.
Jag är rädd!
Vad fan är detta?! Ofarliga cystor, hudflikar efter förlossningar?
Eller tumörer?!

Och till er som läst trots varningen och ändå blivit helt hysteriska:

Chilla, Gunilla!
Hade ni tyckt att det var lika hemskt att jag skrev om det om knutorna hade suttit på armen?
Herregud, det är bara en kroppsdel.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0