Bullmamman i farten.

Idag har jag inte haft en ledig stund!

Först VC, för att kolla vad fasen det är vi har, som inte vill försvinna.
Där blev det konstaterat att jag och barnen inte såg fina ut i halsen, men det var virus så det var inget att göra åt det.
Aldrig har jag önskat oss halsfluss så mycket som jag gjorde idag.
Då hade vi kunnat få antibiotika och blivit bra inom ett par dagar.
Men nu får vi vänta ut möget...
Vi är inne på 3:e sjukveckan nu!
Men förhoppningsvis har det börjat vända.
Ingen av dom har haft feber idag iaf, men det hattas hit och dit med den där jäkla febern.

Efter vårdcentralen blev det hemfärd.
Bakning stod på schemat.
Jag bakade 2 bröd och stora vaniljsnurror.
Och efter det blev det matlagning.
Så från ca kl. 13-19 har jag stått i köket!
Några småpauser har jag dock fått, men dom har gått till städning och lite barnbus.

Det goda brödet.

Vaniljsnurror.

Stoooora! Håller handen där för att jämföra. :)



Nu är jag T R Ö T T.
Dessutom fick jag mens i morse, så det gör ju inte en piggare direkt.

Men men...
Nu ska jag resa på mig igen, för golven tvättar inte sig själva.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Skulle du inte kunna skriva ut receptet här på vaniljsnurrorna? Såg skit goda ut!!!

2011-10-18 @ 15:51:28
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0