Mitt hjärta smälter när...

...Min man kallar mig "Mon chéri".
Vilket han gör varje dag.

Jag älskar det!
Är jag arg så kan jag inte längre vara arg.
Är jag redan glad blir jag ännu gladare.

Mon chéri.
Min älskling/raring/sötnos/hjärtegryn/skatt.
Det betyder bara fina saker.

Själv är jag ganska dålig på att  kalla McLovin' för annat än just hans namn.
Jo, älskling säger jag med, men det gör ju typ alla.
Alltså kallar sina egna älsklingar för älskling, inte Mclovin'.

Vad kallas du?
Och vad kallar du din andra halva?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger älskling till mannen och han säger hjärtat till mig. Det är dem ord som används mest hemma hos oss!

2011-10-24 @ 08:01:23
Postat av: Sandra

Jag kallas romantiskt nog för "Sälen" haha :) Eller älskling,snäckan,hjärtat! Men mest Sälen :D

2011-10-24 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0