Ny frilla.

Såhär blev resultatet från frissan.


Volym och lockar.
Längden tog vi inte så mycket på, för jag ska ha långt hår igen.
Det ser bara kortare ut för att håret är lockigt och volymigt.
Jag gillar kort hår, för det är så praktiskt.
Inga barn som drar hysteriskt i det.
Men mitt långa hår saknar jag lite ändå.
Fast innan jag klippte av det(alla 25 cm!!!) satt det mest i en hårklämma, så det kändes bara dumt att ha långt hår, om jag ändå bara skulle gömma det bakom huvudet.

Hur som helst.
Jag blev nöjd. :)
Gillar ju aldrig riktigt när håret är nyklippt och ser nyklippt ut.
Jag tycker om när det har gått en vecka och håret lagt sig till rätta.
Men jag gillar det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0