Nya inredningsgrejer.

Idag har jag fyndat lite nya saker till vårt hem.
Höör har fått en ny inredningsbutik, så mamma passade tjejerna, medans jag och Bille kollade in den.
Åååh, där finns ett fint soffbord som jag vill ha!!!

Detta fick följa med mig hem:

Lykta.

Korg av återvunna bildäck.

Här ser man hur båda sakerna är placerade i rummet.

Bilderna blev lite sisådär, men det blev iaf snyggt irl. :)

Imorn står det en del på schemat.
Först kommer en parabolsnubbe och sen ska det handlas.
Efter det blir det ett besök hos Sarah och sen kommer några fina vänner hit på Mary Kay-visning.

Men nu blir det snart duschen, så jag kan få koppla av ett par minuter.

Gókväll!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Priser på korg och lykta? Snygga som tusan!

2011-10-19 @ 21:24:47
Postat av: Anna

Fint! Var i Höör ligger butiken?

2011-10-19 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0