Ommöblering, lite hjältedåd och djurgluttande.

Vi har haft en jättebra dag! :)

Det började med att jag bestämde oss för att möblera om i vardagsrummet.
Ta ut datorbordet, den ofungerande skrivaren och alla onödiga sladdar.
Bort med hela datorhörnan, helt enkelt.
Vi använder ju bara den bärbara, så varför ha en hel datorstation till den?
I hörnan hamnade istället ett fint bord, med kuddar och korgpall.

Sen kom en kvinna och köpte Älvans gamla andningslarm, så vi blev 800:- rikare.
Det kändes gaaaaanska bra!

Efter det åkte vi och handlade fika, för vi skulle till djurparken.
Jag passade även på att köpa cigaretter.
Neeeeej, inte till mig, utan till Emma.
Hon hade outat på fejjan att hon var röknödig, utan cigaretter och utan möjlighet att köra och köpa.
Som den hjälte jag är, kunde jag inte bara strunta i en kvinna i nöd.
Jag har ju själv varit i den sitsen förr och då har Emma kört hem till mig med cigg.
Så innan djurparken blev det en sväng inom Sätofta.

Och efter det blev det djurgluttande!
Kallt, som in i hyndan, var det.
Vi upptäckte att jag var järvviskare... Eller rättare sagt järvvisslare.
Det kom en hel hög järvar, när jag busvisslade på dom.
McLovin' bara:
"Men vadå? Dom kommer ju när jag gör såhär"
Och så smackade han med läpparna. Då vände järvarna på klacken.
Hahaha. In your face!

Bilder, mina vänner, bilder!

Daddy cool.

Oxar.

Bebisbjörnbus.

Mamma åkte rutschkana... Utan att fastna!

Älvan åkte med pappa.

"Du kallade, Sofia..?"

Jag gillar grönt... Älvan gillar min mössa. 

Billeman.

Systrarna Söt.

Sälgungning.

Vi kramas en hel del i vår familj...

Och pussas med.


Nu blir det Brallannattning, sen make/maka-mys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0