Sanera, sanera... Tokiga du!

Jag har en vän, som lever upp till sin hårfärg.
Sandra heter hon.

Detta är (ungefär exakt, kommer ju inte ihåg ordagrant) vårt telefonsamtal från innan idag...
Sandra=S. Jag=J.

S: "Jag har fått en knöl."
J: "Jaha? Var sitter den?"
S: "På insidan av låret."
J: "Var? På benet eller i ljumsken?"
S: "På benet."
J: "Okej, under huden på fettet, liksom?"
S: "Ja."
J: "Okej, men det är lugnt."
S: "Så jag kommer inte att dö?"
J: "Haha, nej!"
S: "Vad kan det vara då? Det kommer var ur den när jag trycker på den."
J: "Sandra, du har fått en innebrännare. Alltså en FINNE!"

Hahahahahaha, sen skrattade vi åt det länge.
Haha, Sandra, din dumma gamla björn. <3




Kommentarer
Postat av: Den dumma gamla björnen ;)

Haha! Alltså liksom jag såg ju framför mig hur jag typ skulle dö nu, vart livrädd! Skönt att jag kan pusta ut nu, finnar har man ju överlevt förr :) <3

2011-10-19 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0