Sardin.

Och så var vi sjuka igen!
Igår, efter knattehandbollen, la jag mig i soffan och sov bort hela kvällen.
Halsont, muskelvärk och feber.
Bille hade oxå feber och var superduper gnällig och skulle sova i vår säng.
Och Brallan, som egentligen skulle sova hos mormor, ringde och ville hem.
Hon ville oxå sova i vår säng.
Men för all del... Vi kanske ska fråga grannarna om dom oxå vill få plats?

Jag har fått sån sjuk ryggvärk p.g.a att vi är så många i sängen.
Brallan har sovit hos oss sen i augusti och Bille med.
Vi ligger alltså 4 pers i vår säng och trängs.
Och när jag har ett barn på vars en sida om mig, sover jag inte bra.
Alla bara tar på mig och drar i mig.
Jag bryr mig inte om ifall folk tycker att jag är en dålig mamma, som inte diggar barntår i rumpan, eller ett bebisfinger i naveln. Jag vill sova ifred!
Dessutom är jag en sån som somnar fint på kudden och vaknar i fosterställning, nere vid McLovin's fötter.
Och när jag då vet att jag har barn runt omkring hela mig, kan jag inte slappna av.
Jag ligger stel som en pinne, för att inte armbåga någon/sparka någon/peta någon i ögat.
Jag vet, jag bara gnäller.
Men har man sovit som en bajskorv i 3 månader så får man det!
Min rygg är typ sönder nu, eller nåt.

Iaf...
Dom ringde precis från dagis och sa att Brallan oxå har feber.
Min mamma har hämtat henne nu, så vi kör ner och hämtar henne hos mamma, när McLovin' kommer hem.
Älvan och Bille vilar nämligen middag, och iom att alla är sjuka känns det dumt att väcka om.

BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0